مطالعات بازار
کرونا باعث شد خیلی از آدما با استراتژی یا بدون استراتژی برن سراغ فضای مجازی. یه عده کمی سود کردن، یه عده اوضاعشون خیلی خوب شد ولی متاسفانه یه عده ی زیادی نه تنها نتونستن برداشتی داشته باشن، بلکه حتی برندی که برای خودشون ساخته بودن هم خراب کردن . مشکل اصلی عدم بررسی دقیق بازار و به ویژه تحلیل درست رقبا در بازاره . توی این اپیزود با همکاری بهادر کاردل، بخش مهمی از تحلیل بازار رو تشریح میکنیم، به ویژه در حوزه ی فضای مجازی
سلام لطفا روی تحلیل حوادث هم کاربشه